2012. máj. 11.

Üzemanyag fogyasztás csökkentése

Ebben a blogban azt szeretném megmutatni, hogy én hogyan tudok az üzemanyagon spórolni. Saját tapasztalatom és véleményem alapján, mint lelkes amatőr. Nem vagyok autó szakértő, sem kémikus, vagy feltaláló, csak egy átlag felhasználó, aki megpróbálja csökkenteni a kiadásait.

Konkrétan tegnap indítottam el a benzinsporolós projektemet és ebben a blogban szeretném saját magam számára is lejegyezni az eredményeimet. Naplószerűen, tényszerűen, adatokkal alátámasztva.

Hogy miért teszem? Nos, egy ismerősöm felhívta a figyelmemet egy olyan megoldásra, amivel az én autóm is kevesebbet fog fogyasztani, úgy, mint az övé. Azt mondta, kb. 15%-kal, de néha 20%-kal is kevesebbet fogyasztott az öreg terepjárója, mint korábban. Ez kíváncsivá tett és belefogtam a saját kísérletembe. Ez a kísérlet lesz nyomon követhető ezen a blogon. Bízom benne, hogy sikeres lesz a projekt és akkor másokon is segíthetek.