2012. szept. 30.

Az üzemanyag fogyasztást csökkentő termék és én

2012. májusában kezdtem el ezt a blogot írni. Ezt csak ezért írom most le, mert a napokban megjelent rajta a jobb felső sarokban egy piros "Csökkentse fogyasztását" gomb. Ez azért került ki, mert saját autómon az elmúlt tesztidőszak elteltével tapasztalt eredmények alapján, szívesen és nyugodt szívvel megosztom azt az információt, amivel én elértem az üzemanyag fogyasztásom csökkenését. Szívesen segítek minden érdeklődőnek, mert bárki képes a fogyasztását csökkenteni úgy, ahogy én is! Tényleg működik. Még soha nem fogyasztott annyit az autóm azóta, mint előtte.

A termék

Egy ismerőssel történő beszélgetés során szóba jött egy bizonyos termék, konkrétan az MPG kapszula, amit ő már hónapok óta használt sikeresen üzemanyag spórolásra. Mivel nekem is van autóm és az illető is megbízható számomra, természetesen érdekelt a dolog és eldöntöttem, hogy kipróbálom. Ahogy a blog Fogyasztási eredmények oldalán Ön is láthatja, a próba pozitív eredménnyel zárult.
Természetesen a tankolási eredményeim továbbra is feltöltöm, ahogy eddig. De ha úgy dönt, hogy Önt is érdekli hogyan is fogyaszt az autóm kevesebbet, kattintson a nagy piros "Csökkentse fogyasztását" gombra és így mindenféle kötelezettség nélkül fel tudom venni Önnel a kapcsolatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.